Stem og Vær Glad: Smulds nye ep

De glade drenge i Smuld viser sig at være lidt af et tilløbsstykke. Pladen har kun været ude i et par dage, og den er allerede den side, der har fået flest besøgende i Spændstigs beskedne historie.

Jeg har selv gået og skamhørt skiven, og det er ikke bare fordi, den er på mit ‘pladeselskab’. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg selv er stor fan af Mølstrøms mayhem. Det er f.eks. allerede lykkedes mig at gøre min kone træt af “Fordi De Er Der”, uden at hun har hørt pladen, ved bare at sidde og synge den for mig selv hele aftenen i går.

Så jeg tænkte det måske var på sin plads med lidt publikumsinteraktion. Har du også hørt de glade harmonikapunkeres første udspil? Hvilket nummer synes du, der er bedst?

Skriv et svar

